|
|
|
 |
Welcome to the TalkSoccer.net forums.
You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions, articles and access our other FREE features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload your own photos and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!
If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact support.
|
25-07-2007, 12:39 PM
|
#16 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
vCash: 5000
Rep Points: 9833
Country: 
|
Gothenburg remain keen on Sunderland's Hysen
Quote:
Tobias Hysen is expected to leave Sunderland.
Hysen remains a target for Gothenburg, who believe Kieran Richardson's arrival will limit his first-team opportunities next season.
That Hysen is not in Portugal with Roy Keane and his players is a surprise, says The Journal.
|
|
|
|
|
25-07-2007, 03:12 PM
|
#17 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Hard kamp om El Fakiri
Quote:
Fem Tippeliga-klubber kjemper nå om underskriften til Hassan El Fakiri. Både Brann og Lyn vil gjerne ha midtbanespilleren tilbake i sine rekker. El Fakiri er tilgjengelig på overgangsmarkedet etter at kontrakten med Borussia Mønchengladbach utløp i sommer.
Midtbanespilleren er på jakt etter en ny klubb og sier at han primært ønsker å fortsette karrieren i utlandet, men at han også vil vurdere tilbud frra norske klubber. I tillegg til Lyn og Brann, skal også Viking, Vålerenga og Rosenborg, pluss to utenlandske klubber være interessert i El Fakiri. Brann skal allerede ha lagt fram et forslag til kontrakt for spillerens agent Per A. Flod, skriver ba.no.
|
Kilde: Fotball Tips
|
|
|
|
26-07-2007, 09:30 AM
|
#18 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
John Carew var innbytter og ordnet ett mål da Aston Villa i går vant 4-2 over FC Toronto i treningskamp.
|
|
|
|
27-07-2007, 03:24 PM
|
#19 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
København er i ferd med å sikre seg midtbanespilleren Libor Sionko (30) fra Glasgow Rangers.Ifølge Rangers hjemmeside, satte Sionko kursen mot Parken for legetest og personlige fohandlinger i dag.
|
|
|
|
27-07-2007, 03:39 PM
|
#20 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Den sydafrikanske landslagsspilleren Benedict Vilakazi har signert for danske AaB.
24-åringen fikk en femårskontrakt etter at han imponerte veldig under sitt prøvespill i klubben.
AaB har kjøpt Vilakazi fri fra hans kontrakt med Orlando Pirates.
Han står bokført med 30 landskamper, og ble toppscorer i den sydafrikanske ligaen med 19 mål i sesongen 2003/2004.
|
|
|
|
29-07-2007, 07:36 PM
|
#21 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Sionko seals Gers exit
Quote:
Libor Sionko has completed his move from Rangers to FC Copenhagen on a two-year deal.
The 30-year-old Czech Republic international failed to ever find his best form in Glasgow, having been brought to Ibrox by then manager Paul Le Guen.
Sionko's spell in Scotland has proved to be little longer than Le Guen's and he concedes he was always likely to leave for pastures new.
"Since Paul Le Guen left the club, seven players out of nine, brought to the club by Le Guen, have left," he told MF Dnes.
"During the past half year the squad has gone through big changes and I expect others, for example (Filip) Sebo, will decide to leave."
It has been reported that Sionko rejected the opportunity to move to France, with St Etienne and Paris Saint Germain keen on his services, in order to seal his switch to Denmark.
|
Source: Skysports
|
|
|
|
30-07-2007, 08:58 AM
|
#22 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Drillo i nye samtaler med Irak
Quote:
Egil Drillo Olsen kan bli landslagssjef for Irak. Nordmannen skal i nye forhandlinger med Iraks fotballforbund, melder NRK.
Den tidligere Vålerenga-treneren er favoritt til å erstatte Jorvan Vieira som trakk seg etter seieren i asiamesterskapet søndag.
Olsen ble tilbudt jobben tidligere i år, men takket nei. Iraks fotballpresident sa da at han ville komme tilbake med et nytt tilbud til Drillo.
- Jeg kommer nok til å ha kontakt og et nytt møte. Så får jeg se hva det blir og hva slags planer de har, sier Olsen til NRK.
- Jeg vet at de har veldig små ressurser sammenlignet med de landene de konkurrerer med som Saudi-Arabia, Sør-Korea, Japan og ikke minst Kina, fortsetter den tidligere landslagssjefen.
|
Kilde: Dagbladet
|
|
|
|
30-07-2007, 02:35 PM
|
#23 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
AGF har hentet 16-årige Gudlaugur Victor Pálsson til klubben fra islandske Fylkir. Victor skal i første omgang spille på århusianernes U18-hold.
|
|
|
|
30-07-2007, 03:08 PM
|
#24 (permalink)
|
|
Siempre Fieles
Favourite Team:
Real Madrid & Newcastle
Pennywise is
vCash: 500
Rep Points: 2497
Country: 
|
Hvis Drillo får Irak jobben, kan han vel ikke bosette seg i Irak?
Han kommer sikkert til å flytte til Kuwait eller noe og styre det derfra. Jeg er fanden ikke sikker på om landslaget til Irak i det hele tatt sparker fotball på Irakisk land, men at de spiller og trener på annet beite utenfor det krigsherjede landet.
Irak og Bagdad er forresten kåret til de farligste landet i verden for Nordmenn av det norske UDI.
|
|
|
31-07-2007, 12:45 PM
|
#25 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Drillo flytter ikke til Irak
Quote:
Egil Olsen er igjen aktuell som landslagstrener for Irak. Men Drillo har ingen planer om å flytte til det krigsherjede landet.
Den norske trenerlegenden var i forhandlinger med det irakiske fotballforbundet i mai, og kun en tettpakket avtalebok hindret Drillo fra å bli landslagstrener igjen.
Irak ansatte i stedet brasilianeren Jorva Vieira, som søndag ledet laget til finaleseier mot Saudi-Arabia i Asia-mesterskapet. Vieiras kontrakt var kun på to måneder, og suksesstreneren ønsker ikke å forlenge avtalen. Til det er tilstanden i den irakiske fotballen for kaotisk.
Jordan
Drillo skal møte en representant for det irakiske fotballforbundet i Oslo i dag eller i morgen, og er fremdeles lysten på å lede Iraks fotballandslag. Men å flytte til landet er uaktuelt.
- Jeg vil i hvert fall ikke bo der. Om det blir aktuelt vil vi sannsynligvis bo i Jordan. Jeg ser ingen problemer med at man ikke bor i det landet man er trener for. I finaleoppstillingen hadde Irak bare en spiller som holder til i landet, forteller Drillo til VG Nett.
Han kommer tilbake fra ferie i kveld, og skal ha innledende samtaler med Iraks representant. Men Drillo understreker at det ikke er snakk om forhandlinger i denne omgang. Han er mest interessert i å høre hva Irak har å tilby og hvordan de planlegger fremtiden.
- Norge skulle slitt
- Forrige gang vi snakket sammen kom det veldig brått på, og jeg måtte omtrent gått rett inn i Asia-mesterskapet. Denne gangen virker det mer langsiktig, og med en horisont til VM-sluttspillet i 2010. Hvis alt klaffer er dette meget interessant. Et viktig ankepunkt er hvor mye penger de har til rådighet og hvor mye de kan satse på samlinger og så videre, mener Drillo.
65-åringen så flere av Iraks kamper i Asia-mesterskapet, og lot seg imponere av det som ble vist på banen. Han mener flere av spillerne holder høy klasse, og er forbløffet over at ingen av dem er plukket opp av europeiske klubber. Muligheten for et nytt VM-sluttspill frister, og han mener det absolutt er mulig å komme til verdensmesterskapet dersom han blir trener for Irak.
- Det er kanskje noe lettere å kvalifisere seg fra Asia enn Europa. Når man først kommer til et sluttspill er det såpass få kamper at mye kan mye skje. Jeg mener Irak holder et nivå litt under de aller beste. Jeg tror for eksempel Norge skulle slitt ganske hardt for å slå dem. De har gode spillere, men er dårlig organisert. Der ser jeg store utfordringer som frister, innrømmer Olsen.
|
Kilde: VG
|
|
|
|
01-08-2007, 09:28 AM
|
#26 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Moldes Peter Berg Hestad (20) ble i går dømt til 21 dagers fengsel for fyllekjøring.Unggutten ble tatt med 2,26 i promille natt til 29.april i år, og la kortene på bordet da han møtte i Romsdal tingrett i går.
Han er vel bror av Daniel tenker jeg.
|
|
|
|
01-08-2007, 11:32 AM
|
#27 (permalink)
|
|
Siempre Fieles
Favourite Team:
Real Madrid & Newcastle
Pennywise is
vCash: 500
Rep Points: 2497
Country: 
|
Det er han, og Daniel ble jo også dømt for fyllekjøring noen år tilbake.
|
|
|
|
01-08-2007, 12:34 PM
|
#28 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Han ser vel opp til Daniel på samme måte Kenneth ser opp til meg.Copycat!
|
|
|
|
01-08-2007, 01:58 PM
|
#29 (permalink)
|
|
Super Moderator
Favourite Team:
Newcastle United/SK Brann