|
|
-->
|
 |
 |
Welcome to the TalkSoccer.net forums.
You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions, articles and access our other FREE features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload your own photos and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!
If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact support.
|
24-07-2007, 09:52 AM
|
#31 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
vCash: 5000
Rep Points: 9833
Country: 
|
Stabæk må bli enig med Brann om en overgangssum i sommer dersom den muntlige avtalen de har med Erik Huseklepp skal gjelde.
Huseklepps kontrakt med Brann går ut i oktober. På grunn av misnøye med lite spilletid, takket Huseklepp i sommer nei til å forlenge kontrakten med Brann. I stedet ble han muntlig enig med Stabæk om en ny avtale.
Men Bærum-klubben har fått begge sine tilbud avvist av Brann, skriver Bergens Tidende. Det høyeste budet var på en million kroner, men Brann nekter å selge.
|
|
|
|
25-07-2007, 03:10 PM
|
#32 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Nå sier sportssjef i Stabæk Lars Bohinen at Erik Huseklepp står fritt til å velge klubb etter sesongen.
– Det stemmer at vi ikke har noen juridisk bindende avtale med Huseklepp om en overgang etter sesongen. Da blir det opp til ham om han vil til oss, sier Bohinen.
|
|
|
|
26-07-2007, 03:07 PM
|
#33 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Alanzinho er klar for spill mot VIF etter å ha hatt en føling av en skade.Dermed kan Stabæk-trener Jan Jönsson mønstre sitt beste mannskap fra en så og si skadefri tropp mot Vålerenga.
|
|
|
|
29-07-2007, 07:58 PM
|
#34 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Stabæk 2-2 Vålerenga
S: Henning Hauger (13'), Daniel Nannskog (89')
V: Ronny Johnsen (27'), Jarl-Andre Storbæk (64')
Rødt Kort: Pontus Segerström (86') etter 2 gule kort
|
|
|
|
30-07-2007, 09:54 AM
|
#35 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
«Hadde mest lyst til å be en utespiller stå i mål»
Quote:
Stabæk-keeper Jon Knudsen var svært opprørt etter straffesituasjonen som sendte Vålerenga i ledelsen.
Det var etter et drøyt kvarter i andre omgang at dommer Kjell Alseth pekte på straffemerket for Vålerenga - bare minuttet etter at han hadde oversett det som så ut til å være en meget klar straffe for VIF.
Problemet var bare at straffen VIF fikk, og som Jarl Andre Storbæk satte i mål og ga Vålerenga 2-1-ledelse, var av den meget tvilsomme arten.
- Jeg går ut til siden og tar ballen, så kolliderer Morten Berre i meg. Da dommeren ga straffe ble jeg så frustrert og lei meg at jeg hadde mest lyst til å be en utespiller stå i mål på straffen, sier Jon Knudsen til VG Nett.
- Klarer ikke å nullstille
Hvilken forklaring dommer Alseth hadde på situasjonene fikk vi ikke søndag kveld. Lenge etter at spillerne hadde forlatt Nadderud kom en vakt ut og lurte på hvem de gjenværende pressefolkene ventet på. Da svaret var dommer Alseth, sa vakten at Alseth hadde dratt for en god stund siden og ikke ville gi noen kommentarer.
|
Kilde: VG
|
|
|
|
30-07-2007, 10:02 AM
|
#36 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Alseth innrømmer to straffe-feil
Quote:
Først vinket dommer Kjell Alseth for corner da VIFs Morten Berre ble lagt ned i feltet. Så dømte han straffe da samme Berre sparket ballen ut av hansken på Stabæk-keeper Jon Knudsen.
Begge avgjørelsen skapte store protester i 2-2-kampen.
Og i dag legger Alseth seg flat, etter å ha kikket på situasjonene på TV i går kveld.
- Jeg tok feil i begge de to straffesituasjonene, sier Alseth til Dagbladet.no.
Om da Berre ikke fikk straffe:
- Det er totalt uforståelig at jeg ikke får med meg holdingen av ham. Det er en spiller i mellom meg og ballen. Jeg skulle gjerne vært på motsatt side.
Om da Berre fikk straffe:
- I går synes jeg Berre var først på ballen, det viser seg at han ikke var det.
Alseth tok i dag tidlig en prat med dommersjef Rune Pedersen, begge to var enige om at han sto for minst to feil.
- Er det noen trøst at VIF fikk én straffe, det de skulle ha?
- Det gjør det bedre for meg, men det er ingen unnskylding. Jeg skal ikke rett opp feil med en ny feil, sier Alseth.
Også Stabæks utlikningsmål ble omdiskuert i går kveld, Daniel Nannskog lå farlig nær offside da han ble spilt fram av Veigar Pall Gunnarson.
- Her var det assistentdommeren som er på høyde, og han påstår at Nannskog er på linje. Jeg har ikke sett episoden på TV, men er det tvil så skal angripende lag ha fordelen, sier dommeren.
- Hvordan oppsummerer du kampen for din del?
- Jeg synes det gikk fint ellers, men det er de to situasjonene som teller. Jeg er skuffet over meg selv.
|
Kilde  agbladet
|
|
|
|
08-08-2007, 06:19 PM
|
#37 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Stabæk slo ut Tromsø
(Stabæk - Tromsø 3-0) Stabæk har slitt i serien etter ferien, men hadde få problemer med å ta seg til kvartfinalen i NM.
|
|
|
|
14-08-2007, 09:32 AM
|
#38 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Stabæk - Start 1-1 (1-0)
6037 tilskuere
Mål: 1-0 Daniel Nannskog (36), 1-1 Ole Martin Årst (53).
Dommer: Svein-Erik Edvartsen, Hamar.
Gult kort: Kristofer Hæstad, Kenneth Høie, Start.
Stabæk (4-4-2): Jon Knudsen - Morten M. Skjønsberg, Pontus Segerström, Mike Kjølø, Tom Stenvoll (Bjørnar Holmvik fra 70.) - Christian Keller, Somen A. Tchoyi, Henning Hauger, Alanzinho (Espen Nystuen fra 90.) - Eirik Markegård (Branimir Poljac fra 74.), Daniel Nannskog.
Start (4-3-3): Kenneth Høie - Steinar Pedersen, Atle Roar Håland, Lars Martin Engedal, Kristoffer Paulsen - Fredrik Strømstad (Espen Børufsen fra 87.), Anthony Annan (Ygor Maciel Santiago fra 90.), Kristofer Hæstad - Martin Borre, Ole Martin Årst, Jon Midttun Lie (Bruno Silva da Costa fra 82.).
|
|
|
|
15-08-2007, 02:25 PM
|
#39 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
HamKam-spiss Espen Olsen kan bli cover for Stabæks superspisser. Stabæks sportssjef, Lars Bohinen, bekrefter at Bærum-klubben vil ha Espen Olsen til Hamar Arbeiderblad.
|
|
|
|
20-08-2007, 10:34 AM
|
#40 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Stabæk er videre til semifinale i NM etter 4-2 seier over Strømsgodset på Marienlyst.
|
|
|
|
20-08-2007, 10:36 AM
|
#41 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Ham Kam's Espen Olsen signerte i dag for en 3,5 års kontrakt med Stabæk Fotball.
|
|
|
|
27-08-2007, 12:58 PM
|
#42 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Det er ingen enkel kamp som skal spille på nye Komlett.no Arena i kveld. Sandefjord har så langt tatt skalpen til Lyn og Viking på deres nye hjemmearena og målforskjellen på disse 2 kampene er imponerende 7-2.
De siste 6 kampene har Sandefjord skaffet seg 6 poeng og ligger for øyeblikket sist på Tippeligatabellen. Sandefjord kan ved seier ta et viktig steg opp til kvalik plassen og dermed få seg en liten luke ned til Odd og Start. Vi må, for å henge med i medaljekampen også vinne. For øyeblikket ligger vi på 4. plass, 6 poeng bak serieleder Brann, men vil ved seier klatre 1 plass opp og direkte inn gullkampen. En spennende og viktig kamp der begge lag MÅ ha 3 poeng.
Janne har valgt ut følgende spillere som reiser nedover til Sandefjord:
1. Knudsen, Jon
4. Kjølø, Mike
5. Segerström, Pontus
6. Stenvoll, Tom
7. Hauger, Henning
9. Keller, Christian
10. Gunnarsson, Veigar Pall
11. Nannskog, Daniel
13. Tchoyi, Somen A.
15. Skjønsberg, Morten M.
17. Olsen, Espen
20. Olsen, Inge André
21. Stenersen, Tommy
24. Nystuen, Espen
25. Gomes da Costa, Alan Carlos
26. Holmvik, Bjørnar
27. Markegård, Eirik
28. Waltorp Sørensen, Jens
|
|
|
|
29-08-2007, 09:40 AM
|
#43 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Høiland klar for Stabæk
Quote:
Landslagets Jon Inge Høiland skrev under for gullkandidaten.
Etter åtte år i utlendighet, er Jon Inge Høiland tilbake i eliteserien.
29-åringen har signert en avtale på tre og et halvt år med bæringene, melder Stabæk på sin hjemmeside.
Han kommer fra den svenske klubben Malmö FF. Høiland har vært i forhandlinger med Stabæk i en god stund.
Slik begrunner han klubbskiftet:
- Stabæk spiller bra fotball. Jeg hadde lyst til å komme tilbake til Tippeligaen, og håper å bidra til at vi fortsatt kan kjempe i toppen. Det skjer mye spennende rundt klubben med ny stadion, god trener og gode spillere, sier Høiland.
I løpet av karriéren har han vært innom Faaberg IL, Bryne FK, Kongsvinger, IFK Göteborg, 1. FC Kaiserslautern (utlån) og Malmö FF.
Han ble seriemester med sistnevnte i 2003.
|
Kilde: Fotballadressa
|
|
|
|
30-08-2007, 10:01 AM
|
#44 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Stabæk Fotball har avsluttet arbeidsforholdene med Andreas Strand og Karim Aoudia. Andreas Strand fortsetter karrieren i Follo og Karim Aoudia vil bli å finne i FK Arendal.
|
|
|
|
31-08-2007, 01:08 PM
|
#45 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C