|
|
-->
|
 |
 |
Welcome to the TalkSoccer.net forums.
You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions, articles and access our other FREE features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload your own photos and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!
If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact support.
|
19-06-2007, 10:40 AM
|
#16 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
vCash: 5000
Rep Points: 9833
Country: 
|
Stabæk vil ha G16-kapteinen
Quote:
Elverums Vegar Eggen Hedenstad (15) er ønsket av Stabæk.
Høytsvevende Stabæk er favoritt til å sikre seg midtbanejuvelen Hedenstad. I forrige uke trente han med Stabæk, og bærumsklubben likte det de så.
- Vi har ikke tilbudt ham noen kontrakt, men han har vært på trening her og vi har lagt frem for Elverum hvordan vi ser for oss en karriere for en sånn type spillere. Hedenstad er en spennende spiller, som gjorde et godt inntrykk på trening, men det er et godt stykke derfra til å bli med i noen A-stall, sier Stabæks sportsdirektør Lars Bohinen til Aftenposten.no.
Stabæk skal satse knallhardt på utviklingen av talenter.
- I vår strategiplan vil vi ha 16 Eliteseriespillere i troppen, og fire-fem utviklingsspillere, spillere vi ser har stor mulighet til å lykkes. Per i dag har vi Ola Kamara (17) og Håkon Skogseid (19), mens vi vurderer å ta opp Thomas Rogne (16)
Ifølge Østendingen er ungutten Hedenstad også i kikkerten til Rosenborg, LSK, Lyn, Molde, Ham-Kam og Start.
– Jeg har bestemt meg for å bli i Elverum i ett skoleår til, men da drar jeg ut for å utvikle meg videre på et høyere nivå, sier Hedenstad til avisen.
|
Kilde: Fotballadressa
|
|
|
|
21-06-2007, 09:01 AM
|
#17 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Petter Furuseth Olsen (28 år) skrev onsdag kveld under en treårskontrakt med danske Viborg.Nordmannen er spilleklar fra 1. juli.
|
|
|
|
23-06-2007, 10:54 AM
|
#18 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Nannskog en bølle?
Quote:
Daniel Nannskog ble illsint og angrep en TV2-journalist torsdag som ønsket å lage en sak på svenskens sjefsrolle i spillergruppa. I dag hevder også Viborg-klare Petter Furuseth Olsen at han ble et offer for superspissens temperament i Stabæk.
- Jeg ble fysisk og verbalt angrepet av Nannskog i forkant av en trening, sier Petter Furuseth Olsen, i følge VG.
Furuseth Olsen skal ikke ha fortalt noen i klubbledelsen om angrepet, men sier det var episoden som fikk han til å se seg om etter ny klubb.
- Jeg satt i garderoben da Nannskog kom, og han skrek «kom deg til helvete ut din jævla rotte». «Kom hit, nå skal jeg snakke med deg», og vi gikk inn i et rom, forteller Viborg-spilleren videre.
Furuseth Olsen skal ha fortalt medspillerne Mike Kjølø og Inge Andre Olsen at Nannskog tok svært mye krefter fra ham og at forholdet var vanskelig.
Nannskog på sin side avviser situasjonen.
- Fysisk angrepet? Det høres jo helt sykt ut. Jeg er verbal med alle på laget, men ikke fysisk. Det stemmer definitivt ikke, sier svensken.
Sportsdirektør Lars Bohinen bekrefter at forholdet mellom de to angrepsspillerne var vanskelig.
- Det stemmer at Petter i lang tid hadde et problem med Daniel. Dette kulminerte med at Petter tok opp situasjonen med andre spillere på laget, noe Daniel reagerte kraftig på. Jeg er kjent med at Daniel konfronterte Petter i garderoben og satte en pekefinger mot tinningen hans.
Men Bohinen er tydelig svært skuffet over Furuseth Olsen.
- Daniel følte at han ble dolket i ryggen, og er tøff innimellom. Men slik er han på godt og vondt. Samtidig skuffer Petter meg utrolig mye med å komme med dette nå, avslutter Bohinen.
|
Kilde: Dagbladet
|
|
|
|
23-06-2007, 03:17 PM
|
#19 (permalink)
|
|
Super Moderator
Favourite Team:
Newcastle United/SK Brann
kennethlindheim is
vCash: 95
Rep Points: 7051
Country: 
|
Nannskog er jo riv ruskende gal, og Furuset Olsen er en surve av en annen verden. Ikke rart det har vært sammenstøt.
|
|
23-06-2007, 04:21 PM
|
#20 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Måten Nannskog snakker om bare forteller alt om hvordan han er.En arrogant og grinete person som tror han er større enn alle.
|
|
|
|
27-06-2007, 06:05 PM
|
#21 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
NM 3 runde
Korsvoll - Stabæk 2-2 - ekstraomganger
0-1 Alanzinho (25), 0-2 Alanzinho (79), 1-2 Hovdal (84), 2-2 Straume (90)
|
|
|
|
27-06-2007, 06:17 PM
|
#22 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Stabæk opp i føringen igjen ved Per Segerstrøm.
|
|
|
|
27-06-2007, 06:26 PM
|
#23 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Stabæk har økt ledelsen til 4-2 ved Alanzinho.
|
|
|
|
27-06-2007, 06:30 PM
|
#24 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Stian Straume er forøvrig Korsvolls målvakt.Han utlignet for Korvoll 4 minutter på overtid!
|
|
|
|
27-06-2007, 06:34 PM
|
#25 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Daniel Nannskog har lagt på til 5-2!Kampen er straks slutt.
|
|
|
|
27-06-2007, 06:36 PM
|
#26 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Kampen er nå bekreftet: 5-2 seier til Stabæk.
|
|
|
|
10-07-2007, 11:26 AM
|
#27 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Huseklepp enig med Stabæk
Quote:
Branns ettertraktede kantspiller Erik Huseklepp har blitt enig med Stabæk om en kontrakt som varer ut 2010-sesongen.
Huseklepps kontrakt går ut etter denne sesongen. Den unge kantspilleren har derfor vært et hett navn på overgangsmarkedet.
- Jeg har funnet ut at Brann ikke er det rette, mest på grunn av manglende tillit. I Stabæk har jeg fått gode signaler om at jeg vil bli satset på, sier Huseklepp til VG Nett.
|
Kilde: VG
|
|
|
|
17-07-2007, 09:34 AM
|
#28 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Stabæk er interessert i å hente tilbake Martin Andresen fra Brann.Andresen vil være tilgjengelig gratis etter denne sesongen.RBK ønsker også knytte til seg midtbanegeneralen.
|
|
|
|
21-07-2007, 09:15 AM
|
#29 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Stabæk-trener Jan Jönsson har så stor tro på Erik Huseklepp at han nærmest lover lynvingen fast plass på laget. Nå forbereder klubben et nytt bud.
|
|
|
|
24-07-2007, 09:15 AM
|
#30 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Bohinen gjør comeback
Quote:
Stabæks sportsdirektør Lars Bohinen snører på seg fotballskoene igjen, denne gang for å redde Stabæks andrelag fra nedrykk, skriver Aftenposten i dag.
Etter en sterk start på sesongen, har Stabæk 2 falt som en stein nedover på tabellen og kjemper nå for å unngå å rykke ned til 3. divisjon.
– Det er ekstremt viktig at andrelaget holder seg i 2. divisjon. Derfor forbereder jeg meg på å spille, men jeg håper egentlig jeg slipper, sier Bohinen.
Den tidligere landslagsspilleren trener om dagen ball med Stabæks A-stall, og er klar til å steppe inn.
Lars Bohinen har ei fortid i klubber som Nottingham Forest, Blackburn og Derby, og spilte sin siste kamp for Vålerenga i 2003.
|
Kilde: Dagbladet
|
|
|
|
| | |