|
|
-->
|
 |
 |
Welcome to the TalkSoccer.net forums.
You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions, articles and access our other FREE features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload your own photos and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!
If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact support.
|
17-08-2007, 12:24 PM
|
#151 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
vCash: 5000
Rep Points: 9833
Country: 
|
Håvard Flo slår fast at det ikke er aktuelt for ham å gå til Brann.
|
|
|
|
17-08-2007, 12:35 PM
|
#152 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Robbie Winters er svært fornøyd med å kunne kalle seg like målfarlig i europacupen som trener Mons Ivar Mjelde. Med 2-0-scoringen tangerte skotten Mjelde som tidenes mest målfarlige Brann-spiller i europacupsammenheng. Både han og Mjelde står nå med syv scoringer hver.
|
|
|
|
22-08-2007, 03:12 PM
|
#153 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Benfica har avslått et bud fra Brann på Azar Karadas. Klubbene er imidlertid fortsatt i dialog, melder iBergen.no. Karadas var selv i Lisboa for å forhandle fram en løsning, men møtte for mye motstand hos Benfica-lederne, skriver 100 prosent fotball. Benfica står fast på at de vi ha én millio euro - tilsvarende rundt 8 millioner kroner - for Karadas. Det er neppe Brann villig til å betale for spilleren som har ett år igjen av kontrakten med den portugisiske klubben.
|
|
|
|
23-08-2007, 12:31 PM
|
#154 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Brann er svært nær enighet med Benfica, men har ennå ikke noen avtale med Azar Karadas.
– Vi klarte ikke komme fram til en endelig løsning i kveld, men vi nærmer oss, sa Roald Bruun-Hanssen om onsdagens forhandlinger med den portugisiske klubben.
|
|
|
|
23-08-2007, 04:12 PM
|
#155 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Thorstein Helstads strekkskade er verre enn først antatt. Nå må han stå over søndagens kamp i Kristiansand. Det ble klart da Brann i ettermiddag hadde sin første trening etter landslagssamlingen. Helstad jogget runde på runde rundt banen, men skiftet aldri fra joggesko til fotballsko. Etter økten ble avgjørelsen tatt. Eliteseriens toppscorer blir hjemme når Brann gjester Sør Arena for første gang.
|
|
|
|
24-08-2007, 08:29 AM
|
#156 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Thorstein Helstad er fortsatt skadet og blir hjemme når Brann reiser til Kristiansand. Dermed fortsetter Armann Björnsson på spissplass.
|
|
|
|
24-08-2007, 11:34 AM
|
#157 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Brann og Azar Karadas er enig om en kontrakt som varer ut 2010.
|
|
|
|
24-08-2007, 04:34 PM
|
#158 (permalink)
|
|
Super Moderator
Favourite Team:
Newcastle United/SK Brann
kennethlindheim is
vCash: 95
Rep Points: 7051
Country: 
|
Quote:
|
Originally Posted by Mighty T.A.L.
Brann og Azar Karadas er enig om en kontrakt som varer ut 2010.
|
Gode nyheter for Brann. Tar sannsynligvis tid fřr han blir matchfit, men neste sesong har bergenserne et godt midtstopperpar i Karadas og Sigurdsson.
|
|
29-08-2007, 09:41 AM
|
#159 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Martin Andresen er strekkskadet, og blir tidligst klar til landslagssamlingen neste uke.
|
|
|
|
29-08-2007, 09:44 AM
|
#160 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Bjarnason gir seg etter sesongen
Quote:
Det er lite håp om å se Olafur Bjarnason i Brann-drakten neste år.
– Jeg hadde sett på et kontraktstilbud om jeg hadde fått et, men inntil det skulle skje, er jeg ferdig etter sesongen. Jeg anser dette som mitt siste år som Brann-spiller, sier midtstopper Bjarnason til bt.no.
Islendingen er en del av Mons Ivar Mjeldes «faste» førsteellever denne sesongen.
Men etter at Brann i sommer har kjøpt Knut Walde og Azar Karadas, samtidig som Bjarnason ikke har fått tilbud om ny kontrakt, anser islendingen seg ferdig etter sesongen.
– Før sommeren sa Brann at de ville vente med å forlenge kontrakten min og se situasjonen an. Da sa jeg at dette blir mitt siste år, sier Bjarnason.
Hva som skjer etter sesongen, vet han ikke.
– Agenten min jobber for å finne en ny klubb til meg, enten på Island eller et annet sted. Det er ingen nedtur for meg å reise hjem igjen, sier Bjarnason.
Islendingen understreker at han nå fokuserer fullstendig på fotball og seriegull til Brann.
– Jeg har ingen problemer med motivasjonen min for de siste årene i Brann. Jeg er ikke bitter, og kommer til å stå på for å vinne serien, sier Bjarnason.
|
Kilde: Fotballadressa
|
|
|
|
29-08-2007, 10:12 AM
|
#161 (permalink)
|
|
Super Moderator
Favourite Team:
Newcastle United/SK Brann
kennethlindheim is
vCash: 95
Rep Points: 7051
Country: 
|
Bjarnasson vil ikke akkurat bli et savn. Middelmådig midtstopper.
|
|
|
|
30-08-2007, 06:27 PM
|
#162 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Brann vant 4-3 i torsdagens returkamp mot Süduva og er klar for spill i UEFA-cupen med 6-4 sammenlagt.
Brann ledet 2-0 til pause i Marijampole etter mål fra Petter Vaagan Moen og Armann Björnsson.
Andrius Urbsys reduserte tidlig i annen omgang før Jan Gunnar Solli og innbytter Erik Huseklepp nettet hvert sitt.
Darius Maciulevicius og Otavia Braga reduserte to ganger, men litauerne var aldri nær avansement.
Süduva (Litauen) - Brann 3-4 (0-2), sammenlagt 4-6
Süduva stadion
Mål: 0-1 Petter Vaagan Moen (37), 0-2 Armann Björnsson (45), 1-2 Andrius Urbsys (46), 1-3 Jan Gunnar Solli (57), 1-4 Erik Huseklepp (63), 2-4 Darius Maciulevicius (78), 3-4 Otavia Braga (84).
Dommer: Veaceslav Banari, Moldova.
Gult kort: Marius Skinderis, Sergej Potapov, Süduva, Armann Björnsson, Brann.
Rødt kort: Sergej Potapov (to gule, 90), Süduva.
Brann (4-4-2): Håkon Opdal - Bjørn Dahl, Kristjan Örn Sigurdsson, Olafur Örn Bjarnason, Erlend Hanstveit - Jan Gunnar Solli (Cato Guntveit fra 66.), Hassan El Fakiri, Jaiteh, Petter Vaagan Moen (Erik Huseklepp fra 55.) - Armann Björnsson, Robbie Winters (Joakim Sjöhage fra 78.).
|
|
|
|
01-09-2007, 10:46 AM
|
#163 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Azar Karadas sitter på benken som spissreserve når Brann møter Sandefjord i morgen.
|
|
|
|
01-09-2007, 12:13 PM
|
#164 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Martin Andresen håvet inn 13 millioner på investeringene sine i fjor. Branns midtbanemann eier 22,5 prosent av Birkelunden Investeringsselskap AS, som igjen sitter på møbelgiganten Skeidar. I fjor ble det nesten 13 millioner i overskudd for 30-åringens heleide Mime Invest AS.
|
|
|
|
01-09-2007, 12:14 PM
|
#165 (permalink)
|
|
Medal Of Honours
Favourite Team:
Liverpool F.C
Mighty T.A.L. is
Mood:
Country: 
|
Tijan Jaiteh starter på sentral midtbane sammen med Eirik Bakke mot Sandefjord. Cato Guntveit blir kaptein. Brann-kaptein Martin Andresen er uaktuell til kampen på grunn av karantene, og hadde uansett mistet kampen med en strekkskade.
|
|
|
|
| | |