Thread: Lillestrøm SK
View Single Post

Old 23-05-2008, 09:48 AM   #294 (permalink)
Mighty T.A.L.
Medal Of Honours

Mighty T.A.L.'s Avatar

Favourite Team:
Liverpool F.C

Mighty T.A.L. is Offline
Mood:
vCash: 5000
Rep: Mighty T.A.L. is a Talk Soccer MasterMighty T.A.L. is a Talk Soccer MasterMighty T.A.L. is a Talk Soccer MasterMighty T.A.L. is a Talk Soccer MasterMighty T.A.L. is a Talk Soccer MasterMighty T.A.L. is a Talk Soccer MasterMighty T.A.L. is a Talk Soccer MasterMighty T.A.L. is a Talk Soccer MasterMighty T.A.L. is a Talk Soccer MasterMighty T.A.L. is a Talk Soccer MasterMighty T.A.L. is a Talk Soccer Master
Rep Points: 9833
Country:

Lillestrøm skal fortsette i 4-3-3, selv om flere mener laget bør endre til 4-4-2-formasjon.

- Det er 4-3-3 vi har trent på, og det er i den formasjonen vi har størst trygghet. Det er neppe lurt å forandre bare fordi vi har slitt. Det er nå det er viktig å gjøre det man har tro på, sier Nordlie til Romerikes Blad.

Lillestrøm-treneren lar seg ikke påvirke av alt snakket om formasjonsendringer.

- De som maser om formasjonsbytte er i beste fall uvitende. Hvis jeg hadde trodd at vi ville blitt bedre med 4-4-2, ville jeg selvfølgelig gjort det, sier Nordlie.

Kan likevel endre
Derimot har han sans for 3-5-2-systemet.

- Jeg er mye nærmere å prøve 3-5-2 enn 4-4-2. Foreløpig er det kun aktuelt hvis vi trenger mål mot slutten av kamper. Får vi øvd på det og får mer selvtillit inn i laget, kan det også bli aktuelt å starte med den formasjonen, sier LSK-treneren til RB.
  Reply With Quote

register at bookmarks.com

Mortgages | Debt Consolidation | Mortgage Calculator | Php Scripts | Mortgages