Thread: SK Brann
View Single Post

Old 16-05-2008, 09:04 AM   #272 (permalink)
kennethlindheim
Super Moderator

kennethlindheim's Avatar

Favourite Team:
Newcastle United/SK Brann

kennethlindheim is Offline
vCash: 95
Rep: kennethlindheim has much to be proud ofkennethlindheim has much to be proud ofkennethlindheim has much to be proud ofkennethlindheim has much to be proud ofkennethlindheim has much to be proud ofkennethlindheim has much to be proud ofkennethlindheim has much to be proud ofkennethlindheim has much to be proud ofkennethlindheim has much to be proud ofkennethlindheim has much to be proud ofkennethlindheim has much to be proud of
Rep Points: 7051
Country:
Default Mjelde forlenger ut 2010

Quote:
Brann-trener Mons Ivar Mjelde forlenger sin avtale med Brann og har skrevet ny kontrakt ut 2010-sesongen.

Vi er enige om å fortsette samarbeidet ut 2010-sesongen. Vi har brukt tid siden i vinter på å diskutere dette og klubbens utgangspunkt var enkelt. Vi er fornøyd med kontinuiteten og resultatene Mons (Ivar Mjelde) har skaffet taler for seg selv, sa sportslig leder Roald Bruun-Hanssen på torsdagens pressekonferanse.

- Vi er veldig glade for å ha Mons med videre.

- Har tillit i spillergruppen
- Det er viktig at Mons selv er motivert og har en «drive» for å gå på en ny periode og har tanker om å utvikle laget videre. Han har også en moderne lederstil, som vi mener er den beste, som er inkluderende og involverende.

Kaptein Eirik Bakke representerte spillerne på pressekonferansen: - Mons har full tillit i spillergruppen.

- Klubben har vist meg tillit og vil at jeg skal fortsette. Det kan bli åtte år og det viser at klubben ønsker kontinuitet, sa Mjelde selv.

Mons Ivar Mjelde ble ansatt som hovedtrener for Brann foran 2003-sesongen. Inneværende sesong er hans sjette sesong og dermed blir han en av de lengst regjerende hovedtreneren i Brann.

- Det kan bli åtte år og det viser at klubben vil ha kontinuitet, sier Mjelde.

Vil beholde et slagkraftig mannskap
I går signerte Kenneth Udjus ny kontrakt og i dag altså Mjelde. Men fortsatt er det spillere som er i kontraktsforhandlinger med klubben og Mjelde forventer å jobbe videre med et godt mannskap.

- Soleklart. Når jeg sier «ja», så er det ikke for at vi skal miste spillere og ha en lavere målsetting. Vi har en god dialog på spillerlogistikken og det skal vi fortsette med.

- Brann skal være slagkraftig i 2008 og årene fremover. Men det handler om økonomi og man kan ikke få alt man peker på. Men Roald (Bruun-Hanssen) har en plan som jeg er inneforstått med, sier en noe kryptisk Brann-trener.

- Har ikke lagt ut agn
Lojaliteten til Brann nevner Mjelde som et av de sterkeste virkemidlene for forlengelsen av kontrakten. Tanken på andre klubber har aldri vært et tema.

- Jeg har ikke lagt ut noe agn andre steder og da slipper man den slags.

- Ferguson (Alex, Manchester United-manager) vil jo ikke gi seg, så da var det aldri aktuelt, skyter sportssjefen muntert inn.

- Jeg fortsetter med den tilliten klubben har vist meg. Ut i fra fjoråret har vi satt oss en hårete målsetting for 2008 og vi jobber hardt for å komme på sporet igjen i forhold til målene våre og vi har et godt lag, sier Mjelde.

Sportsklubben Brann - Ekte lidenskap har et navn

"Few things in life are black and white, only the most important things"
  Reply With Quote

register at bookmarks.com

Repair Bad Credit | Loans | Credit Card Consolidation | Advertising | Debt Consolidation