Thread: Viking FK
View Single Post

Old 07-05-2008, 07:15 AM   #172 (permalink)
Mighty T.A.L.
Medal Of Honours

Mighty T.A.L.'s Avatar

Favourite Team:
Liverpool F.C

Mighty T.A.L. is Offline
Mood:
vCash: 5000
Rep: Mighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant future
Rep Points: 9833
Country:

En rusten og skuffet Thomas Myhre tar på seg skylden for to av baklengsmålene mot Randaberg.

Viking-reservene ledet 2-0 hjemme mot et poenghungrig Randaberg, men ga bort seieren med tre baklengsmål den siste halvtimen. Keeper Thomas Myhre tar på seg mye av skylden. Han var ikke fornøyd med egen innsats mot de svarte og hvite.

- Jeg tar på meg to av scoringene og er svært skuffet over det. Jeg trenger uten tvil kamptrening, men dette er også slikt som skjer i en dramatisk og hektisk kamp. Jeg må bare lære av det og komme meg videre, sier Thomas Myhre, som heller ikke føler seg hundre prosent restituert.

Og det var en tydelig rusten Viking-keeper som voktet målet mot Randaberg i går. Myhre hadde to solide redninger i løpet av kampen, men viste flere ganger at han fortsatt har mye å gå på. Blant annet hadde han flere dårlige utspark og utkast som ga farlige sjanser til bortelaget. I tillegg tar han altså skylden for to av baklengsmålene.

- Dette var sinnsykt herlig. En fantastisk følelse å få avgjøre kampen, sier Randaberg-spiller Øyvind Svenning etter seieren mot fjorårets lagkamerater.

- Vi fikk rom å spille på, skapte sjanser og vi følte at vi hadde Viking på gyngende grunn. Dette gir selvtillit i det videre arbeidet. Vi var temmelig lei av å være det beste laget men bare å klare uavgjort, sier matchvinneren.

Gårsdagens oppgjør inneholdt det meste; underholdning, spenning, dramatikk, gode prestasjoner, tabber, innsats, tempo, fine scoringer og en utvisning. Avgjørelsen kom bare to minutter før full tid, men det var til gjengjeld helt fortjent. Det var nemlig Randaberg som spilte best etter sidebyttet, og selv om laget lå under med 0-2 ga de aldri opp.
  Reply With Quote

register at bookmarks.com

Wester Union | Mortgages | Credit Cards UK | Cell Phones | Second Hand Cars