Thread: Bodø/Glimt
View Single Post

Old 06-05-2008, 07:02 AM   #15 (permalink)
Mighty T.A.L.
Medal Of Honours

Mighty T.A.L.'s Avatar

Favourite Team:
Liverpool F.C

Mighty T.A.L. is Offline
Mood:
vCash: 5000
Rep: Mighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant future
Rep Points: 9833
Country:

Pavel Londak valgte å uttrykke sin glede ved å vise fingern til Godsetunionen - noe som satte sinnene i kok på Marienlyst.

- Glimt scoret i siste sekund, og han fant ut at det å vise begge langfingerne mot oss var en fin måte å feire på. Over hele fotballverden er det en ganske provoserende handling, sier supporterleder Christian Stråle til Dagbladet.no.

- Dere var kanskje ikke helt uskyldige selv?

- Han hadde 1000 Godset-supportere bak seg, så han sikkert fått slengt litt dritt etter seg. Men når han bruker en evighet på hver eneste 5-meter og haler ut tida i hele 2. omgang, må han regne med pepper. Jeg så at Tromsø-keeperen (Sead Ramovic) fikk en advarsel av NFF for å feire med sine egne fans. Da lurer jeg på hvordan de vil reagere denne gangen. Men jeg vil ikke være en pådriver for at han skal straffes. Vi tåler dette i kampens hete og er glade for at det er følelser i dette spillet - både på banen og tribunen, sier Stråle.
  Reply With Quote

register at bookmarks.com

Buy Anything On eBay | Mortgages | Loans | Apply for Credit Card | Loans