View Single Post

Old 05-05-2008, 06:52 AM   #1 (permalink)
Mighty T.A.L.
Medal Of Honours

Mighty T.A.L.'s Avatar

Favourite Team:
Liverpool F.C

Mighty T.A.L. is Offline
Mood:
vCash: 5000
Rep: Mighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant future
Rep Points: 9833
Country:
Default Johnny Ditlefsen ute med ny skade...:(

Vi nærmet oss pause i oppgjøret mellom Vålerenga og Molde da dommer Johnny Ditlefsen fra Mo IL plutselig ble liggende og vri seg i smerte.
De erfarne dommeren maktet ikke å fortsette og fjerdedommer Morten Haugberg måtte fullføre jobben på landslagsarenaen.

Etter kampen var den sympatiske dommeren knust.

- Det er nok dessverre en avrevet muskel i leggen og akkurat nå er det forferdelig trist. Jeg vet ikke hvor lenge jeg blir ute, sier Ditlefsen til Dagbladet.no.

Ditlefsen mistet hele fjorårssesongen på grunn av en korsbåndskade og begynte å dømme igjen først i vinter.

- Jeg er så utrolig glad i det jeg driver med, men nå må jeg bare bli frisk og så får vi ta det derifra. Jeg vil tilbake, sier Ditlefsen.
  Reply With Quote

register at bookmarks.com

Debt Help | Credit Card Consolidation | Best Credit Cards | Credit Card | Myspace Generators