View Single Post

Old 31-08-2007, 05:28 PM   #65 (permalink)
Mighty T.A.L.
Medal Of Honours

Mighty T.A.L.'s Avatar

Favourite Team:
Liverpool F.C

Mighty T.A.L. is Offline
Mood:
vCash: 5000
Rep: Mighty T.A.L. is a Talk Soccer MasterMighty T.A.L. is a Talk Soccer MasterMighty T.A.L. is a Talk Soccer MasterMighty T.A.L. is a Talk Soccer MasterMighty T.A.L. is a Talk Soccer MasterMighty T.A.L. is a Talk Soccer MasterMighty T.A.L. is a Talk Soccer MasterMighty T.A.L. is a Talk Soccer MasterMighty T.A.L. is a Talk Soccer MasterMighty T.A.L. is a Talk Soccer MasterMighty T.A.L. is a Talk Soccer Master
Rep Points: 9833
Country:

Keeper-legenden Peter Schmeichel leder en investor-gruppe som vil kjøpe opp den danske storklubben Brøndby. Schmeichel setter som betingelse for kjøpet at han blir sportsdirektør i klubben.

Investorgruppen er klar til å sprøyte inn rundt 250 millioner danske kroner, for å overta aksjemajoriteten og ta kontroll over klubben. Brøndby er kommet i skyggen av FC København, etter svake sportslige resultater i de seneste sesongene. - Vi kan forbedre inntektspotensialet og det kommersielle rundt klubben, pengene vi tjener skal vi investere i nye spillere, slik at klubben kommer opp på et høyere nivå. Jeg er villig til å gi opp min karriere som tv-kommentator for dette, jeg har Brøndby i blodet, sier den tidligere keeperkjempen.
  Reply With Quote

register at bookmarks.com

Mortgages | Mobile Phones | Personal Injury Lawyer Los Angeles | Loans | Personal Loan