View Single Post

Old 11-08-2007, 10:24 AM   #32 (permalink)
Mighty T.A.L.
Medal Of Honours

Mighty T.A.L.'s Avatar

Favourite Team:
Liverpool F.C

Mighty T.A.L. is Offline
Mood:
vCash: 5000
Rep: Mighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant future
Rep Points: 9833
Country:

Preview Dokka 2 v NOIL

Quote:
Vårt lag vil fra de siste kampers førsteelver mangle Sverre og Nash. Sverre har avskjedsfest før USA-studier søndag og Nash fikk rødt kort sist og må stå over. Begges fravær svekker oss og gir oss problemer i forsvar om ikke alle de øvrige aktuelle her stiller opp. Sentralt spiller Egil og Frode og på topp antar jeg Steinar og Chris starter, men regner også med at vi ha på plass et par gode innbyttere. På kantlkene regner jeg med at vi satser på Kim Andre og P C. Hvorvidt spillere som Anders R, Kim R og Tom Andre blir med vet jeg ikke. Anders har vært lenge borte og er ennå ikke i kampform. Kim R kan på en god dag være en matchvinner både som spiss og kant og Tom A har vist stigende form på de siste treningene, men mulig at han trenger et par uker til i trening. Ruslan kan bli et alternativ på topp, men er helt utrent. I forhold til Dokkas antatte styrke, håper jeg det kan bli jevnt, slik som det var på NOIL-plassen. Men Dokka er en klubb i framgang og de har visstnok spillere nok til 2 andrelag og at mange har kommet til fra andre klubber utover i denne sesongen. Hvorvidt det gjør laget bedre eller ikke på kort sikt vet jeg ikke. 2 viktige posisjoner hos oss er ikke nevnt, keeper vet jeg lite om, de trener jo ikke, men Ole Kr. er på plass og han har vist seg før å være et brukbart alternativ. Men han er også høyaktuell i forsvarsfireren. Backposisjonene vet jeg nå ikke hvem som spiller. Selv om jeg håper på en B på H-tipset, ville jeg selv som tipsspiller helgardert denne kampen.

jmu

Par uker til?Kanskje han rekker sesongens siste match??Men da må han trene hardt...
  Reply With Quote

register at bookmarks.com

Homeowner Loans | Personal Loans | Facebook Proxy | Western Union Money Transfer | Credit Cards