Thread: Lillestrøm SK
View Single Post

Old 09-08-2007, 09:53 PM   #173 (permalink)
Mighty T.A.L.
Medal Of Honours

Mighty T.A.L.'s Avatar

Favourite Team:
Liverpool F.C

Mighty T.A.L. is Offline
Mood:
vCash: 5000
Rep: Mighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant futureMighty T.A.L. has a brilliant future
Rep Points: 9833
Country:

Grodås starter keeper-akademi

Quote:
Eks-landslagskeeperen mener det er for lite fokus på keepertrening.

Lillestrøms keepertrener og reservekeeper Frode Grodås vil bygge opp landets beste tilbud for keeperutvikling i LSK, skriver Romerikes Blads nettutgave .

– Dette er noe jeg virkelig brenner for. Hvis vi skal nå målet vårt, trenger vi flere keepertrenere. Jeg er ute personer som har lyst til å jobbe med keepere. Det er bare å ta kontakt, sier Frode Grodås.

Målet er at rekrutteringen skal bli bedre.

– Jeg vil at keepere skal få bedre keepertrening allerede fra de er 6-7 år gamle. Alle yngre lag har trenere, men det er for få som får spesialtrening som keepere. Ofte fordi trenerne ikke har kompetansen som skal til. Med det opplegget vi nå setter i gang, håper vi å gi flere trenere basiskunnskap om keepertrening, forklarer Grodås.
Kilde: Fotballadressa
  Reply With Quote

register at bookmarks.com

Mortgage Loans | MPAA | Mortgage Calculator | Watch Gossip Girl Online | Loans