Thread: SK Brann
View Single Post

Old 23-06-2007, 11:48 AM   #66 (permalink)
kennethlindheim
Super Moderator

kennethlindheim's Avatar

Favourite Team:
Newcastle United/SK Brann

kennethlindheim is Offline
vCash: 95
Rep: kennethlindheim is a Talk Soccer Masterkennethlindheim is a Talk Soccer Masterkennethlindheim is a Talk Soccer Masterkennethlindheim is a Talk Soccer Masterkennethlindheim is a Talk Soccer Masterkennethlindheim is a Talk Soccer Masterkennethlindheim is a Talk Soccer Masterkennethlindheim is a Talk Soccer Masterkennethlindheim is a Talk Soccer Masterkennethlindheim is a Talk Soccer Masterkennethlindheim is a Talk Soccer Master
Rep Points: 7051
Country:
Default Kone-frieri til Brann

Quote:
Gjennom internett fikk Yssouf Kone vite at Brann var interesserte i hans tjenester.

Riktignok kom det først i stand i forbindelse med Rosenborgs angivelige interesse for Martin Andresen.

Da bekreftet samtidig Branns sportsdirektør Roald Bruun-Hansen bergensernes interesse for ivorianeren - som selv ikke er avvisende til et klubbytte.

- Jeg så det faktisk på internett første gangen. Ellers har jeg ikke hørt noe. Men Brann, hvorfor ikke, hvis jeg får spille? sier Kone alvorlig til VG Nett.

- Vanskelig

Han har bare fått 123 minutter med eliteseriefotball i år, etter et langt skadeavbrekk før sesongstart. Da han først fikk spille fra start, mot Fredrikstad, var det fordi Steffen Iversen var skadet.

Og Yssouf Kone er ikke fornøyd med tingenes tilstand. Det gjorde angriperen det klart, da han fredag snakket med VG Nett like før han skulle i aksjon for Rosenborgs andrelag fredag ettermiddag.

- For å være helt ærlig, jeg har ikke fått mange sjanser. Og jeg synes det er vanskelig å spille disse kampene.

- Men egentlig vil jeg ikke snakke om det. Alle vet hvorfor. Det eneste jeg vil si, er at jeg synes det er vanskelig.

For ordens skyld laget han tre mål i oppgjøret mot Tromsø 2 - en kamp trønderne til slutt vant 7-2.

Kone-frieri til Brann

Er usikker på om jeg ønsker Kone i stallen, men det er litt avhengig av hvem som blir med videre neste år. Med Winters og Ludvigsen på vei ut er det plass i angrepet - på benken, ihvertfall. Uansett skulle det være mulig for Kone å score flere mål enn Sæternes.

"Few things in life are black and white, only the most important things"
  Reply With Quote

register at bookmarks.com

Personal Loans | Credit Report | Loans | Personal Loans | Ringtones