View Single Post

Old 05-06-2007, 06:30 PM   #64 (permalink)
Mighty T.A.L.
Medal Of Honours

Mighty T.A.L.'s Avatar

Favourite Team:
Liverpool F.C

Mighty T.A.L. is Offline
Mood:
vCash: 5000
Rep: Mighty T.A.L. is a Talk Soccer MasterMighty T.A.L. is a Talk Soccer MasterMighty T.A.L. is a Talk Soccer MasterMighty T.A.L. is a Talk Soccer MasterMighty T.A.L. is a Talk Soccer MasterMighty T.A.L. is a Talk Soccer MasterMighty T.A.L. is a Talk Soccer MasterMighty T.A.L. is a Talk Soccer MasterMighty T.A.L. is a Talk Soccer MasterMighty T.A.L. is a Talk Soccer MasterMighty T.A.L. is a Talk Soccer Master
Rep Points: 9833
Country:

Slik skal Norge bedre dødballene'

Quote:
Skifter trolig servitør og oppstilling i boksen.

I går hadde landslaget et møte som en følge av at ingen av de 15 dødballene mot Malta resulterte i mål.

På dagens trening fikk de tilstedeværende se resultatet av møtet:

John Arne Riise overtok som dødball-servitør fra høyre, Morten Gamst Pedersen tok plass foran keeper inne i boksen og de beste hodespillerne gjorde lengre innløp bakfra.

- Vi har sett grundig på cornerene våre i forrige kamp, for de var vi ikke helt fornøyde med. Nå håper vi å bli enda farligere foran mål, fastslår landslagets dødballansvarlig Ola By Rise for Dagbladet.no.

- Dette handler om at vi må ofre nesa mer. Når det gjelder serven, har vi ikke endelig bestemt hvem som skal slå inn i morgen. Men Riise slo iallfall flere veldig gode innlegg på treningen i dag, sier Åge Hareides assistent.

Omfattende endringer
På spørsmål om han er skuffet over at han kan bli vraket som dødball-taker, svarer Gamst Pedersen avkreftende.

- Kanskje blir det John Arne som tar cornerene til å begynne med. Men det er fordi vi har flere variasjoner, ved at jeg kan stå inne ved keeper. Det kan også være at vi bytter litt på, sier Gamst Pedersen til Dagbladet.no.

- Det gjør ingenting å variere litt, jeg kan godt være inne i feltet og score mål, tillegger han.

Blackburn-spilleren er nemlig en god hodespiller, som også kan bidra inne i boksen.

- Endrer alles posisjoner
Apropos boksen, også der vil det bli gjort endringer i oppstilling i morgen.

- Vi har bestemt oss for å forandre på alles posisjoner. Årsaken er at vi har mange store og robuste karer, og vi vil utnytte dette skytset bedre, forteller John Carew til Dagbladet.no.

Effekten av det bør bli betydelig, mener Aston Villa-angriperen.

- Hvis ballen går over Brede Hangeland, så er jeg bak ham. Hvis den går over meg, så er Steffen Iversen bak ryggen min. Og hvis den går over Steffen, så er Erik Hagen bak der igjen, forklarer han.
Kilde: Dagbladet

Hvis jeg ser Gamst Pedersen ta en døball så skrur jeg av tven.Den stygge dritten!
  Reply With Quote

register at bookmarks.com

Online Advertising | Credit Card | Proxy | Loans | Debt Management